Copyright © Citer Teman
Design by Dzignine
Thursday, January 10, 2013

Sedapnye Tiramisu

Ini adalah kali kedua wife aku buat Tiramisu..seriusly sangat sedap..tambah2 kalau bab manis, memang favourite aku, tapi wife aku lak pantang kalau aku makan benda2 yang manis2 ni, nanti jelingannye boleh tembus dada..hehe..maklumlah aku ni ade keturunan kencing manis, so die risau..tu tandenye sayang..hehe

Tapi nak buat camne, orang kate rezeki jangan ditolak. Wife aku buat Tiramisu ni sempena kedatangan mak abah aku ke rumah aku hari tu. Aku cadangkan buat simple2 je macam dadih, puding custard..semua manis2 kan?hehe.. Tapi wife aku teringin nak buat tiramisu ni, aku pun haah jela, lagi bagusss, hehe

Alkisahnye tiramisu ni aku tak tau sangat bahan2 yang digunakan untuk membuatnye, aku ni tau makan je.. Nanti aku minta resepi dari wife aku, then bolehlah share kan pada korang. Buat masa ni, korang tengok jela gambar2 ni sambil telan air liur ye..hehe..kejam giler












Haa..amacam? Nampak sedap kan? Korang sabar jela ye. Syukur aku wife aku pandai masak2 ni. Kalau beli tiramisu ni kat kedai ntah berape ringgit ek, mesti mahal kan sebab bahan2 nye pun boleh tahan gak harganye.. Ok apepun syukurlah..

0 comments:

Post a Comment