Copyright © Citer Teman
Design by Dzignine
Saturday, November 10, 2012

Nak Jual Proton Waja 1.6 Auto tahun 2001

Kepada sesape yg berminat,aku nak jual kete proton waja aku.

Condition kete :
1. Masih dalam keadaan baik
2. Enjin baru diservis - timing belt baru,minyak enjin baru,kompresor aircond baru,aircond sejuk
3. Full skirting
4. Tayar 2 biji hadapan baru ditukar
5. Original sport rim
6. Interior kemas,cantik. Kusyen depan belakang dibalut dgn Pvc hitam, menawan hati tuu :-)
7. Handling tip top
8. Steering cantik, separuh kayu,berkilat2 lagi, kalau cuaca panas terik, steering ni maintain tak panas

Lokasi aku di Skudai, Johor.Dibawah ni gambar2 nya :


image




image



image



image



image



image



image



Aku nak jual dgn harga RM19000.00.boleh nego lagilah..aku nak jual sbb dah amik kete lain, lepas tu ade perancangan lain,insyaAllah. So far aku pakai keta ni ok, tak byk ragam. Buat ulang alik ofis je.

Kalau nak tgk dulu,test drive kete ni pun boleh,call atau sms aku 0196423790 Rahman.

0 comments:

Post a Comment