Copyright © Citer Teman
Design by Dzignine
Saturday, November 17, 2012

Indahnya Rose Merah


















Cantik tak ? ini lah bunga rose merah yang wife aku buat.. sungguh ku tak sangka akan kekreatifan wife aku dalam menggubah bunga. Ni dia belajar dari kawan die kat ofis mase tengah free...cantik gak ek ?


Lepas tu, aku pun mula la terjebak sama, hehe... mase cuti hari tu, kitorang dok buat sama2.. aku mula2 blur jugak macam mane nak buat. tapi tengok wife aku buat, lajuuuu je dok mengelepit...tercabar lakss..so ini lah hasilnya...tadaaa :)












Ini lah hasil gabungan gubahan bunga kami, hehe..tapi ni simple je, takde hiasan apa2...patutnye kene ade daun sket2, pastu ade bunga kecik2..tapi tu nantilah.. lepas ni kalau ade masa, boring2..nak buat lagilaa :)

0 comments:

Post a Comment