Copyright © Citer Teman
Design by Dzignine
Saturday, December 29, 2012

Kad Kahwin Kitorang..Satu Kenangan

Apabila setiap pasangan yang nak berkahwin, mende yang tak kurang pentingnya yang kene ade mestilah kad jemputan kahwin kan? ada yang sanggup mengeluarkan bajet yang besar semata-mata untuk kad perkahwinannya. Tapi aku tak lah sampai macam tu, biasa2 je, yang penting orang doakan kebahagiaan kami berdua suami isteri dan keluarga, cukup la kan?

Kad perkahwinan kitorang simple je, pada aku jangan bazirkan duit kepada satu mende yang last2 orang akan buang. Nanti lepas kahwin ade banyak lagi mende yang nak guna duit. Aku saje je share kan kad kahwin kitorang kat sini, bukan nak riak, tak lawa pun..hehe..tapi tujuannya supaya nanti bila kitorang dah tua, boleh kenang2 semula zaman mula2 mengorat dulu, kan2..? nanti anak cucu aku pun sengih je bile baca, hehe..aku order kad kahwin ni dengan syarikat kanda dinda je, syarikat glamor gak dalam aktiviti cetakan kad kahwin ni, alhamdulillah mudah je berurusan dengan syarikat ni, harga kad tu pun takdelah mahal, biasa2 je..sekeping RM0.80 je rasenye. kalau tak silap, aku order 1200 keping untuk kitorang berdua. kitorang amik color gold, bersesuaian dengan tema warna baju persandingan kitorang :)

  • Rumah pengantin perempuan : 12 Mac 2011

  • Rumah pengantin lelaki : 19 Mac 2011


kad pengantin aku dan husna


Kad kahwin kami berdua


kad pengantin aku


Ini peta ke rumah aku


kad pengantin husna


Ini peta ke rumah isteri aku. Masa aku buat kad ni, masih lagi stesen Mobil, tapi boleh pulak bila dah siap kad ni, stesen Mobil tu dah bertukar jadi Esso. Dah tak pasal2 wife aku kene tampal gambar Esso kat semua kad..sian die. Takpelah, satu kenangan..


Jadi inilah dia kad kahwin kitorang, simple je kan? pakai satu color je, warna gold..I like

1 comments:

  1. huhuhu.. jenuh menampal semula gambo stesen minyak tuhh....

    ReplyDelete