Copyright © Citer Teman
Design by Dzignine
Tuesday, December 11, 2012

Terima kasih kursus induksi

Selesai sudah kursus induksi aku..tak lama pun, cuma 14 hari, tapi rasenya penat bagai nak giler..mane taknyer straight 14 hari non-stop. Tapi walau macam mane penat sekalipun, alhamdulillah..banyak ilmu yang aku dapat sepanjang berkursus tu. Daripada tak tau, jadi tau.. peraturan yang sebelum2 ni aku langgar, sekarang dah tak langgar lagi..hehe :)

Sepanjang kursus tu, kitorang banyak dengar ceramah jelah. Ade juga aktiviti kumpulan yang kene buat, best la jugak walaupun agak stress. So, kat sini aku nak share montaj yang aku buat khas untuk kumpulan aku semasa melakonkan adegan-adegan gejala sosial di Malaysia. Oopss lupa pulak, nama kumpulan aku 'Sinergi ManTop'. Apa yang boleh dibanggakan ialah kumpulan aku dapat no.2 dalam persembahan lakonan tu, fuhh..macam tak percaya je, tapi itulah rezeki :) Thanks to all my group members !! Sinergiiiii ManTop !!

















0 comments:

Post a Comment